i love u kamranam فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
دوست دارم کامرانم عید نوروز






ღyou+me=loveღ

عشق را دوست دارم ولي نه در قفس بوس را دوست دارم نه در هوس تو را دوست دارم تا آخرين نفس

سلام

خوبین؟

تعطیلات خوش گذشت؟

میدونم 3روز اخر چی کشیدین که باز باید بریم زندان ( مدرسه )

جند وقتیه که چیزی نمینویسم چون حال ندارم

زندگی کسل کنندهه حوصلم سر رفته

شاید شما هم بعضی وقتا این حسو داشتین ( خیلییییییی بده )

دوست دارم کامرانم

بای



نظرات شما عزیزان:

طیبه
ساعت21:13---6 بهمن 1390
خوب بودولی ازوقتی حمیدم رفت تنهاشدم فکرمیکنم هیچ کس ودیگه نباید دوست داشته باشم ازآشنایتون خوشحال شدم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





کی؟سه شنبه 16 فروردين 1398برچسب:,ساعت ؟ 18:51 کی نوشته؟ ghazal | |



قالب جدید وبلاگ ghazaljon


دوست دارم کامرانم